Norah4You: CO2-kramarna och media

Kommentar på annat håll …


Finns det någon av Hans Nilsson & Co som inte är jävig? Alla berörda har av olika anledningar ekonomiskt intresse i sak! En sammanslutning av denna karaktär är mer av typ ”inbördes beundran” och agerar inte för allmänhetens bästa utan eget …

Jag har lite på gång angående energibolagen, som jag kommer att lägga ut på min blog om någon dag


http://norah4you.wordpress.com/2014/10/27/co2-kramarna-och-media/#comment-14591

Ovan kommentar försvann helt först i.o.m. att jag av någon anledning var utloggad och var borta några minuter, så jag skrev:


Är det någon av Hans Nilsson & Co som inte är jäviga? Detta är en intresseförening (”klubb för inbördes beundran”), som har av en eller annan anledning ekonomiskt intresse i sak! Budskapet man för fram har en slagsida som inte gynnar samhället, utan främst dom själva … (Har en passande bild som jag kommer att lägga till i samband med att jag länkar denna kommentar på min blog …)

Detta är dessutom intressant, då omvärlden (utanför EU) tydligt signalerat att via berört möte, så har man definitivt stakat ut vägen mot en djup och allvarlig ekonomisk kris! Nu vet jag inte riktigt än vad Hr Lövfén slutligen yttrade, då han enligt media här innan fick följa Alliansens linje i frågan. Trots ”lindrigare” linje, så pekas ändå Sverige ut som en av de största syndarna på mötet …

Hur hade det då sett ut om den röd-gröna röran här fått sin vilja helt igenom …? (Ta fram de gamla pastellfärgerna, blanda berörda färger och se vad man får …)

(If it’s not broke, don’t fix it …!)


http://norah4you.wordpress.com/2014/10/27/co2-kramarna-och-media/#comment-14593

Det här inlägget postades i Externa blogkommentarer, Finans, Klimatbluffen, Politik, Religion. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Norah4You: CO2-kramarna och media

  1. SasjaL skriver:

    Just det … En bild var det …

    gm111012

    Gilla

Kommentarsfältet är stängt.