Galne Gunnar: Falska halshuggningar en ursäkt för att bomba Syrien

Intressant, då Lars Bern tillhör den skara här i Sverige som varit starkt engagerad i att all sanning inom klimatforskningsfuskandet skall avslöjas, så varför inte inom andra områden?

Intressant nog så har vi åter igen en ”Alla vägar bär till Rom”-situation, där Rom motsvaras utav CIA, där de haft ”fingrarna i fel syltburk” … Naturligtvis finansierat med amerikanska skattemedel. Har märkt att en och annan USA-patriot inte vill höra den här typen av information, utan ”sväljer allt med hull och hår” som serveras utav Vita Huset … Jag tar fullt avstånd mot alla former av vänsterideologier, då de inte fungerar i praktiken och deras tradition att i olika lägen vilja skriva om eller förneka historien (ex. första halvan av 1900-talet i Sverige …), men det innebär inte att ”gräset är grönare på andra sidan staketet” …

Galne Gunnars Blogg | Sveriges Bästa Blogg!

Lars Bern som driver bloggen Antropocene förefaller vara en sanningssökare på en rad olika områden. Kanske finns det dock vissa sanningar han inte tål? Lars Bern som driver bloggen Antropocene förefaller vara en sanningssökare på en rad olika områden. Kanske finns det dock vissa sanningar han inte tål? Igår skrev jag en kort kommentar på Lars Berns blogg, Antropocene, som han efter granskning valde att ej släppa igenom. Det riktigt usla inlägget ”Trons makt och kraft”, som nästan unisont hyllades i kommentarsfältet utav okunniga kommentator med i de flesta fall en rejält skev världsbild, föranledde min vilja att bredda samtalet. Det var inte en kommentar som jag hade tänkt publicera här på bloggen, men då Lars Bern valde att rata den så anser jag mig nästan nödgad att publicera den. Så här skrev jag:

Uppenbart är det att både artikelförfattaren och många av kommentatorerna kan väldigt lite om geopolitik.

Videorna av halshuggningar utförda av jihadister är fabricerade i syfte att piska upp ilska i västvärlden och för att bilda opinion för – och…

View original post 553 fler ord

Det här inlägget postades i Historia, Klimatbluffen, Politik. Bokmärk permalänken.