Snart har vi gått laget runt …

Aftonbladet, 141106


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19815682.ab

Det gäller att hålla fingrarna i styr … Dock, hur små är egentligen berörda knappar?

Jo, jag vet … Det är lätt hänt. Jag har själv problem med mina nerver i mina armar. Klämda i armbågsleder. Vården anser att jag inte har några problem med det, utan tar det i långbänk isf. några enkla befriande snitt … Att tappa saker är ”vardagsmat” – t.ex. mat hemma och [dyra] verktyg på jobbet. Varierad domnad och värk, som strålar både uppåt och neråt i båda armarna.

Nej, dom har rätt, det är inget problem alls! Det som inte syns, är inget att bråka om …

En fråga uppstår – Hur länge kan man gå med klämda nerver, utan att ett kroniskt tillstånd uppstår?

Detta inlägg publicerades i Medicinskt, Politik, Vården. Bokmärk permalänken.

Åsikt: